Syasya Nabilah. 15 years old. Malaysian.

Monday, March 7, 2011

sad story :/

hri nie mmg aku bengang and aku rase nak nanges ! i tak than okay ! :'(

first :
rilly mrah gila ngan cikgu pss (azura kott) sebb die pilih kasih . die pilih murid kesayangan die jdi ketua pss . boleh plak kan ?! sakaii lha . aku x ske :( aku nak JELSON BIN JAIN jdi ketua pss !! :( die baek , nicee , dgar ckp cikgu , x pernh ponteng tugs .. bkan mcam ketua pss kta skarg .. dha lha slalu ponteng bertugs , ske sgt jeling org *cantek sgat lha tuu ? TUIH :D x hadap :) 

second :
hrini ble aku bangun dri tidur jea aku rse mta aku berair . aku tengok lha kt cermin . YA ALLAH ! mta aku merah ! >.< aku cepat cepat pergi cuci mata . balek dri skolh tros perg klinik . dpat mc 3 hari . mcm babeng ! dha lha rabu nie aku exam . then doktor ckap x yah pergi . aku nanges cam org gla siakk . aku semangat nk exam tibe tibe doktor gila tuu sroh aku ponteng and bile aku ckap ngan bonda aku , aku x nak ponteng .. bonda aku berleter mcam doktor gila tuu >.< haaa ! ape aku kesah . besok boleh lha aku dengar ckp doktor gila tuu sroh aku ponteng . lusa nnti .. jangan hrap aku nak ponteng ! AKU NAK EXAM LHA DOKTOR GILA ! HHA :)

No comments:

Post a Comment